Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
November 15, 2011
Image Size
418 KB
Resolution
660×3722
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
16,515 (2 today)
Favourites
939 (who?)
Comments
171
×
There. I made her smile. by Digimitsu There. I made her smile. by Digimitsu
"There. I made her smile."



Btw just like to say this is one of the best "questions" I've ever received xDD I wish I could've done something better (and nicer for Chell) but I can't think of anything x))) All I thought of was sexy times :lol: which was inappropriate ahem LOLL and it was *pervyyaoifancier who gave me this idea x))) Thanks, man LOL.
Srsly if you guys find this funny, credits go to my dear *pervyyaoifancier c:


Tumblr: [link]

Edit: How the hell did this get over 5000 views in 12 hours? xDD

edit II: Shit I'm on the front page now? (only if you have a sub and can view 120 at one go) Ahaha wtf

---------------------
Portal (C) Valve
Art (C) to me, *Digimitsu
Add a Comment:
 
:iconraygirl789:
Raygirl789 Featured By Owner Nov 6, 2013
This is so brilliant! I love Glados' toothy grin at the end and Chell's 'unamused' face. I really like how you just draw part of the characters, as it looks more realistic (perspective wise) that way. Funny comic! :)
Reply
:icondigimitsu:
Digimitsu Featured By Owner Nov 11, 2013  Hobbyist Digital Artist
Haha thank you very much :D
Reply
:iconcelestiathefilly:
CelestiaTheFilly Featured By Owner Sep 19, 2013  Student Artist
cute
Reply
:iconpandacorn6:
Pandacorn6 Featured By Owner Jul 20, 2013  Hobbyist Traditional Artist
the funny thing is the companion cube has dead humans in it sooo yeah id be happy to be rid of it. 
Reply
:iconkikatkitty:
kikatKITTY Featured By Owner Jun 22, 2014  Student Traditional Artist
Watched the episode of game theory about companion cube?
Reply
:icongillytheartist:
GillyTheArtist Featured By Owner Apr 4, 2013
chell should of seen thr trolling was coming soon XD
Reply
:icondigimitsu:
Digimitsu Featured By Owner Apr 7, 2013  Hobbyist Digital Artist
Haha she should lmao
Reply
:iconsuicidebunny01:
SuicideBunny01 Featured By Owner Sep 25, 2012  Hobbyist General Artist
OMG LOL!!! XDDDD
Reply
:iconepiclink2012:
EpicLink2012 Featured By Owner Sep 15, 2012  Hobbyist Filmographer
Cute GlAdOs
Reply
:icondigimitsu:
Digimitsu Featured By Owner Sep 18, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thanks!
Reply
:iconepiclink2012:
EpicLink2012 Featured By Owner Sep 20, 2012  Hobbyist Filmographer
Your wlcome
Reply
:iconmatrixed007:
Matrixed007 Featured By Owner Mar 6, 2012  Hobbyist General Artist
this is better than Glados calling Chell fat XD
Reply
:iconxxkittyrockxx:
xxkittyrockxx Featured By Owner Feb 3, 2012  Student Digital Artist
IF YOU MOVE THE PAGE UP AMD DOWN ITS MOVEING!
Reply
:iconsredrum:
sredrum Featured By Owner Jan 10, 2012  Hobbyist Traditional Artist
glados is my favorite portal character cause she always make me laugh out when she insults players
Reply
:iconcatatemysoup:
CatAteMySoup Featured By Owner Jan 1, 2012  Hobbyist
LOL XDDD
Reply
:iconkeegantheawesome:
KeeganTheAwesome Featured By Owner Dec 29, 2011
Reminds me of one of GLaDOS's best quotes in Portal 2:

"Here are the test results: You are a horrible person. I'm serious, that's what it says: A horrible person. We weren't even testing for that."
Reply
:icondigimitsu:
Digimitsu Featured By Owner Jan 2, 2012  Hobbyist Digital Artist
LOL :D
Reply
:iconhoneybreeze1:
honeybreeze1 Featured By Owner Dec 27, 2011
:l [♥]v C:
:l [♥]v C:
:l v[♥]v C:
:l v[♥] c:
:l v[♥] c:
c: v[♥] c:
c: v[♥] c:
:l v[♥]v c:
:l v[♥]v c:
:l ``` c: / [♥]
~ [D:] *TO THE INCINERATOR*
>:l ``` xD

Reply
:icondigimitsu:
Digimitsu Featured By Owner Jan 2, 2012  Hobbyist Digital Artist
HAHAHA I was wondering what those all were at first and then it struck me.. :XD:
NICE NICE HAHAHA :heart: I wish I could fave that comment of yours xD
Reply
:iconhoneybreeze1:
honeybreeze1 Featured By Owner Jan 4, 2012
I did my best. XD
Reply
:iconsmidgenpidgen:
SmidgenPidgen Featured By Owner Dec 19, 2011
Oh god xD
Reply
:icondeviouslymoo:
DeviouslyMoo Featured By Owner Dec 19, 2011  Hobbyist Digital Artist
HAHAHAHAHAAHA awwwwww.
Reply
:icongunslinger-of-hearts:
Gunslinger-of-Hearts Featured By Owner Dec 10, 2011  Student General Artist
:icontrollfaceplz:
Just kidding! This is hilarious!
Reply
:icondigimitsu:
Digimitsu Featured By Owner Dec 11, 2011  Hobbyist Digital Artist
Thank you! :heart:
Reply
:iconfoxy-chan22:
foxy-chan22 Featured By Owner Dec 9, 2011  Student Artist
Bahahaha, omg!!! words cannot express how much I love this!!
:rofl:
Reply
:icondigimitsu:
Digimitsu Featured By Owner Dec 11, 2011  Hobbyist Digital Artist
Thank you! :heart:
Reply
:iconkat-xxx-101:
Kat-xxx-101 Featured By Owner Nov 26, 2011
That's clever :3 I like,Fave'd.
Reply
:icondigimitsu:
Digimitsu Featured By Owner Nov 27, 2011  Hobbyist Digital Artist
Thanks!
Reply
:icondanceydancetime:
danceydancetime Featured By Owner Nov 24, 2011  Hobbyist Writer
second to last panel: anyone think of willy wonka and the chocolate factory? X/
Reply
:icontrans2rotf:
trans2rotf Featured By Owner Nov 21, 2011
There, see? Isn't that better?
Reply
:iconkateboat:
Kateboat Featured By Owner Nov 20, 2011  Hobbyist Digital Artist
HAHA XD
Reply
:iconindecisivewombat:
IndecisiveWombat Featured By Owner Nov 20, 2011  Hobbyist Digital Artist
............ Kay. This made my day.:heart:

Also Glados looks a tad bit like my Sedel OC IFeellikeI'vesaidthisbefore. |D;;......
Reply
:icondigimitsu:
Digimitsu Featured By Owner Nov 20, 2011  Hobbyist Digital Artist
Ahaha I'm glad it did. (:

We didn't even talk to each other for ages LOL so yeah you've never said that to me before. Must be the lack of eyes and the fact that I draw my GLaDOS long hair that way. Her hair's supposed to look like dreadlocks because it's wires and cables and stuff.. BUT IM TOO LAZY :'D
Reply
:iconindecisivewombat:
IndecisiveWombat Featured By Owner Nov 20, 2011  Hobbyist Digital Artist
xD Well I like her design. B]
Reply
:iconjwiesner:
JWiesner Featured By Owner Nov 18, 2011
Oh man, these comics that look like a short movie in slow motion are always priceless if you do them right. And you did! Also, the number of panels is good, because I think this comic would lose much of its humor if you put the story in only four panels or something.

When I saw this the first time I already started to chuckle when I saw the first few panels, because you draw these stone-like not-amused faces so funny. xD Chell's facial expression at the beginning. GLADOS WHY U ARE SO MEAN. And their tiny hands are the cutest.

Fav. c:
Reply
:icondigimitsu:
Digimitsu Featured By Owner Nov 19, 2011  Hobbyist Digital Artist
D'awww thank you! <3 I'm glad I didn't get lazy and use lesser panels then :lol: I normally have no patience for comics LOL.

Thank you so much! Cx I'm REALLY glad you enjoyed reading it and that you find it funny x)
Reply
:iconxariacmyk:
XariaCMYK Featured By Owner Nov 17, 2011  Student General Artist
Lol. Great.
Reply
:icondigimitsu:
Digimitsu Featured By Owner Nov 18, 2011  Hobbyist Digital Artist
Thanks
Reply
:iconxariacmyk:
XariaCMYK Featured By Owner Nov 18, 2011  Student General Artist
You're welcome!
Reply
:iconhirami-chan:
hirami-chan Featured By Owner Nov 17, 2011
haha nice one XD
make a version 2, with chell running off with the cube and glados being too slow :D"
Reply
:icondigimitsu:
Digimitsu Featured By Owner Nov 18, 2011  Hobbyist Digital Artist
Thank you LOL why would glados be slow xD
Reply
:iconhirami-chan:
hirami-chan Featured By Owner Nov 18, 2011
don't know, maybe hanging in some cables and wires xD
Reply
:iconarvata:
Arvata Featured By Owner Nov 17, 2011  Hobbyist General Artist
Oh my god I cracked up so bad!!!! XD That is HILARIOUS, and sooo true! Oh, I've been watching your Portal characters for a while now, just have to tell you how awesome I find them!! ^^ Your art is A-MA-ZING!!! Wish I could draw as good as that, but for some reason I have a human problem <.< Working on it, though.
*Envious of your talent* @@ Keep it up, I love your work!!
Reply
:icondigimitsu:
Digimitsu Featured By Owner Nov 18, 2011  Hobbyist Digital Artist
LOL I'm glad you find it funny xDD
And d'awww thank you so much ;3; It makes me really happy when people like my characters C: Thanks again!
Reply
:iconolciasmile:
olciasmile Featured By Owner Nov 17, 2011  Hobbyist
Aw I loved the second cute smile Glados made <3
Reply
:icondigimitsu:
Digimitsu Featured By Owner Nov 18, 2011  Hobbyist Digital Artist
Same LOLL it's like c:
Thank you :D
Reply
:iconsnowfyre:
Snowfyre Featured By Owner Nov 17, 2011  Hobbyist General Artist
lol
random and very funny.
Reply
:icondigimitsu:
Digimitsu Featured By Owner Nov 18, 2011  Hobbyist Digital Artist
thanks
Reply
:iconrilasha:
Rilasha Featured By Owner Nov 16, 2011  Hobbyist General Artist
Lmao. xD
Reply
:iconcannongamesx:
cannongamesx Featured By Owner Nov 16, 2011
this is my favorite glados
Reply
Add a Comment: